Skip to content

Shall I go into the past and kill the man who has invented ‘exams’?

07/06/2010

Trying to do everything but study. Exams in 3 days. Whaaaaaaat?! NO NO NO NOOOOOOO.

Took these pictures like five minutes ago, I should have been studying, but since it’s so hot I’m already tired now. Anyway going to do some Latin because that’s my first exam. Wish me luck!

Love, Laura.

10 Comments leave one →
  1. 07/06/2010 18:39

    “Shall I go into the past and kill the man who has invented ‘exams’?” Hahaha, YES!!! I’ll help you do that :p

    Good luck with the exams!!! :)

  2. 07/06/2010 19:36

    ugh, exam season is the worst. i have eleven and i’ve already had four. but you take latin!? seriously!? well, good luck with your exams, and wish me luck :) and your finger moustache is most lovely.
    x

  3. 07/06/2010 19:52

    Thx :) Grappige foto’s!
    Ja, ik begin donderdag met Frans.
    Hebben jullie dan ook zo’n hatelijke ongeziene tekst van Latijn?
    Nuja, ik heb er ook niet echt veel spijt van dat ik verder heb gedaan, in mijn geval is het beter dan wetenschappen-wiskunde en die toestanden :s Het hangt ook af van leraar tot leraar, denk ik.

    Veel succes en geloof me, als ik het kon, zou ik ook teruggaan in de tijd en de gast die examens heeft uitgevonden vermoorden (hij weet niet wat hij ons aandoet!) x

  4. 07/06/2010 21:07

    Oei oei Latijn. Teksten vertalen en die shizzle… gelukkig hoef ik dat pas over 3 jaar te doen! Superleuke blog! Ik kom zeker nog eens terug en nog bedankt voor de comment op mijn blog. Veel succes met je examens! <3

  5. 08/06/2010 16:52

    Good luck with exams, Laura; I know you’ll do great!

    Loving your headpiece by the way!! :)

  6. Anonymous permalink
    09/06/2010 12:04

    Hey!

    ik ben het volledig met je eens, examens zijn boring!
    Haha, ik heb ook examen van Latijn, en tis mondeling,
    dat wordt een ramp!
    En lees je dan Pyramus en Thisbe en al die ander verhaaltjes?
    Kwens je veel succes!
    Ga je volgend jaar doordoen met Latijn?

    xx, Sophie

  7. 09/06/2010 14:25

    die eerste foto is mooi!
    ik begin morgen ook me de examens,
    totaal geen zin en ik moet superveel leren voor veel vakken,
    geen idee hoe ik het ga uithouden, maarja daarna wel grote vakantie he! ;D
    veel succes! xx

  8. 09/06/2010 19:02

    YEAH YOU SHOULD KILL EM

  9. 09/06/2010 21:46

    hey hey,
    weet niet of je je mij nog herinnerd (:
    ik had even een hele lange break met mn blog, en ik zag een comment van je op een oudere post, vandaar dat ik je weer een bezoekje kom brengen ;d

    hele mooie foto’s !

    xx

  10. 10/06/2010 05:35

    wat een schattige foto’s!

Leave a Reply

