Skip to content

We don’t want to go back to school :(

17/04/2010

Oh no, I can’t believe holiday’s almost over.. in 2 days we’re back in class, I hate that fact. Anyway this week was really fun :) here are some pictures we took Thursday in the farm right across my house. Love, Laura. xoxo

9 Comments leave one →
  1. paige permalink
    17/04/2010 18:31

    i like the new post .. =))

  2. Geraldine permalink
    17/04/2010 18:41

    I so love all of these pictures!
    The little lights are wonderful :)

  3. 17/04/2010 19:15

    O, ik wil ook niet terug naar school! Zitten jullie in het 4de middelbaar?
    Ik ben jaloers dat jullie naar school gaan in Brussel. Daar valt er vast wel nog iets te beleven. Ik woon in zo’n afgelegen dorp met een nogal bekrompen saaie en strenge school!
    Over 3 weken ga ik logeren bij mijn nicht, ze woont dicht bij de AB.
    Weten jullie nog leuke , minder toeristische plekjes die ik zeker moet gezien hebben in Brussel? We zijn immers nog op zoek naar activiteiten die we in dat weekend kunnen doen.

    Btw: erg leuke foto’s! Vooral die met het invallend zonlicht, geeft een speciaal effect :)

    Groetjes
    Ruth

  4. 17/04/2010 22:20

    I love these pictures, you both look really beautiful!

  5. 18/04/2010 11:36

    Heeeel mooie foto’s!
    (1000e comment? haha :D)

  6. somenewsforleafriend permalink
    18/04/2010 12:00

    I don’t wanna go back to school either :( Daaamn it!
    Suuuupper mooie fowtowws btw ;)

  7. 18/04/2010 18:59

    mooie foto’s!
    Waar maken jullie al die foto’s altijd? Vet mooi!

  8. 20/04/2010 15:13

    Awesome pix guys! :)

  9. 03/05/2010 14:44

    wat een mooie foto’s! ik heb nu meivakantie (jullie ook?) en heb gelukkig nog een hele week om niet aan school te denken. haha :)

Leave a Reply

