Skip to content

We don’t live for fashion, but we surely really love it!

13/04/2010

We never posted something about our own looks, so we thought it was a good idea to start making post about what we are wearing on some pictures we recently made.

We took these pictures in Ghent, like you probably already noticed if you saw the stopmotion.

Laura’s clothes: skirt H&M – shoes Sac D’Anvers – ring Jennyfer Brussels – coat Blue Rose Italy. Manon’s clothes: skirt Zara – shoes H&M.

9 Comments leave one →
  1. 13/04/2010 13:00

    wauw, ik vind jullie blog zó leuk he! ik heb hem pas (her)ontdekt, en ik heb alle posts gecheckt :’)
    heel erg leuke schrijfstijl, foto’s, en outfits :D

    ik vind je lichtblauwe/grijsachtige jas trouwens heeeel mooi, ik dacht dat ik bijna dé perfecte zomerjas had gevonden … tot ik zag dat je hem uit italië hebt. damn! :p
    btw, waar wonen jullie precies in belgië (als ik dat mag vragen)? in brussel?
    ik zag foto’s van gent, brussel, antwerpen en ik dacht; wauw eindelijk eens vlaamse bloggers!
    heel erg tof.

    nog veel succes met jullie blog!!

    xxx

  2. 15/04/2010 14:54

    those outfits are perfect! they’re literally perfect… just right. i wish i could pull stuff together and look so neat.
    x x x x

  3. 16/04/2010 15:17

    Hoj!

    Vind jullie super mooi gekleed en ik adoreer jullie blog :)

    Groetjes
    Ruth

  4. 16/04/2010 19:29

    ik heb volgens mij nog nooit een reactie achtergelaten maar ik vind dit echt een super leuke blog! Die rokjes van jullie beide zijn vet leuk! Heeft laura ook een spiegelreflex? hihi :)

  5. 16/04/2010 22:06

    Leuke meiden zijn jullie en jullie maken hele mooie foto’s!

  6. 16/04/2010 23:43

    Die ring met het strikje is echt super leuk!

  7. 17/04/2010 14:36

    Aah dankje, dat is lief van je! alleen jammer dat ik zo weinig kan posten tijdens het schooljaar … de vakantie is echt wel handig om updates te posten!
    wat leuk, ik hou ook heel erg van Italië. we zijn er al verschillende keren geweest, alleen is het nu wel al 2 jaar geleden of zo. Maar ik vind het nog altijd het leukste land dat ik ooit bezocht heb: de cultuur, de mode, de mensen, en het eten natuurlijk ;D het liefst van al eet ik elke dag pasta!

    oja, ik woon niet zo heel ver van Gent (ca. 20-25 km) dus daar ga ik af en toe graag naartoe!
    het is idd jammer dat er zo weinig Vlaamse bloggers zijn. Ken jij er nog?

    xxx

  8. 23/04/2010 18:18

    Excuse for that I interfere … I understand this question. Write here or in PM.

  9. 01/05/2010 12:14

    shoot fun story bro.

Leave a Reply

