Skip to content

A sunny sunday in Brussels

08/03/2010

Yesterday it was so sunny (but still very cold) and I went to Brussels.
I like the atmosphere in Brussels on a Sunday (especially when it’s sunny)
I took some random shots, not really interesting but I just wanted to show some of them:

x Manon.

6 Comments leave one →
  1. 08/03/2010 23:10

    Haha indd da zou wel het beste zijn als al mn voorspellinge uist ware ;D spijtig genoeg maar 3 ofzo .. :) & i looove the second picture ! Composition is gorgeous <3 . Haha, over men haar. Khadhet late knppe & het was echt waaaay too short ! Was so unhappy about it, mrjaa telaat is te laat he en eig valthet nogwel mee :) & ty fr commenting and reaaading :D <3 Tanya, BTP.

  2. 09/03/2010 00:34

    I think those are some pretty cool shots!

  3. 09/03/2010 11:17

    Waaauw, mooi! Ik vraag mij wel af waar de 2e is getrokken?

  4. Marieke Penne permalink
    09/03/2010 19:37

    Dankjewel voor je keilieve commentaar.
    Dat is de reden waarom ik verderdoe, die lieve commentaren!
    & nieuwe posts zijn er al, :D

    Ook blijf ik hevig fan van jullie die 1e & 2e foto zijn echt prachtig.
    Je hebt er een zeker talent voor ;)

  5. 09/03/2010 21:03

    Aaah, aan ‘t justitiepaleis! Wel, ik ben daar al dichtbij geweest (oa met onlangs nog naar de Marollen te gaan, maar geen lift gezien ofzo) maar dus niet de kans gekregen, dus dat is een reden te meer om daar ‘s naartoe te gaan.. ;) Dankjewel alleszins! ik vind ‘t altijd leuk om toffe plekjes in Brussle te leren kennen, aangezien ik er naar school ga :D
    Wel, ik heb me uitgeschreven omdat na die enkele maanden ik heb ondervonden dat de richting mij niet helemaal lag. ‘t Was veel te technisch naar mijn goesting, en we kregen veel te weinig kansen. En doordat ik dan niet meer mocht meedoen met ‘t 2e deel van de praktijk omda ik voor de eerste niet geslaagd was, en dan was ik ook maar voor 2 van de 5 examens op m’n kerstexamens door. En als ik dan naging dat ik niet echt dat wou doen, heb ik beslist om volgend jaar ipv Audiovisuele Technieken, Audiovisuele Kunsten te gaan studeren, dus meer de kunstzinnige kant. En ik heb mij dan nu al uitgeschreven, om toch nog de helft van m’n studiepunten terug te krijgen.. :)
    Leuk! Dan ben je een concurrente in die wedstrijd ;) Hehe! Ik ga toch alleszins m’n best doen, want als ik aan zo’n wedstrijd meedoe is ‘t alles of niets. En die alles, dat is dan ook elk detail uitgewerkt.. :p Maar ik doe m’n best!

  6. 09/03/2010 21:04

    En ik schrijf precies nogal veel keer ‘en’ in ‘t begin van mijn zin ;) Woeps!

Leave a Reply

